+38 (098) 152 5545

Гарантійні зобов'язання в інтернет-магазині "Рибальські штучки"

Розуміючи Ваші потреби та прагнучи забезпечити якнайкраще обслуговування і взаємодію з нашими клієнтами ми гарантуємо 100% безпеку та конфіденційність на всіх етапах здійснення та виконання Вашого замовлення.

У нас Ви можете придбати високоякісну продукцію за розумними цінами. Ми дуже цінуємо своїх клієнтів і наше співробітництво тому і намагаємось створити максимально комфортні для Вас умови. Саме тому інтернет-магазин "Рибальські штучки" гарантує високу якість запропонованих товарів та їх відповідність високим стандартам. Вся продукція ретельно перевіряється на відповідність заявленим характеристикам. 

Проте, як не прикро признаватись, через цілу низку факторів трапляються виключення з правил, хоч і буває це вкрай рідко. Все таки ми люди і працюємо з людьми. Якщо Ви залишилися не задоволені придбаною Вами продукцією, товар може бути повернутий або обмінений. Ця процедура пройде без ускладнень, якщо дотримуватися ряду простих правил. Ми завжди готові до розгляду подібних ситуацій і прагнемо до пошуку найбільш зручних для Вас рішень.

На всі товари поширюється гарантія. Виняток становлять деякі дешеві товари, аксесуари, а також витратні матеріали і деякі інші товари, на які здоровий глузд не дозволяє поставити гарантію. Ми надаємо на товари максимальну гарантію, яку передбачає виробник. Час гарантії вказується у цінниках, у прайс-листах інтернет-магазину, а також в гарантійних талонах, які клієнт отримує при покупці.


Умови гарантійного обслуговування:

  •  гарантія надається на термін, що відзначається в гарантійному листі - і відраховується від моменту покупки (доставки товару);
  •  дефекти, що виникли з вини виробника, зазвичай усуваються протягом двох тижнів від дати прийому товару в гарантійному відділі; цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару в спеціалізований сервісний центр;
  •  товар, який здається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;


Гарантія не надається або анулюється сервісним центром у наступних випадках:

  •  використання товару не у відповідності з вимогами до умов експлуатації;
  •  через недотримання вказівок, наведених в інструкції з використання виробу;
  •  використання товару в будь-який, не забезпеченої підтримкою конфігурації;
  •  вироби, модифіковані замовником самостійно з використанням елементів інших виробників;
  •  через недбале поводження;
  •  при наявності механічних пошкоджень;
  •  у випадку ремонту неуповноваженими особами;


Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Гарантія якості товарів і уважність до клієнтів - запорука нашого з Вами плідного співробітництва.

0